Моя погода Кривий Ріг

понеділок, 6 травня 2013 р.

Вчимось слухати

В ранні часи життя до моєї пам’яті повертались звуки. Звук був глибокий, і здавався мені страшним як з іншого світу, а коли в дійсності десь я чув звук чимось близьким до “того” то мене пронизували мурашки по шкірі, і все ж з часом пам’ять послаблювалася, і я починав забуватись. Не так давно, я переглянув по телевізору документальний фільм як від зачаття людини і до самого народження відбуваються всі процеси в утробі жінки. Фільм описував як дитина реагує на світло, і як чує звуки з утроби. Звуки з утроби виявились точно такими ж. Тоді я зрозумів де їх почув вперше бо звуки, що повертались мені на пам’ять коли я був ще маленьким, не схожі були ні нащо.
Ще як  був маленьким, і лежав у ліжку то кожної ночі близько нулю години по дротовому радіо, що висіло на стінці, програвала дивна мелодія. Я прокидався зі сну точно на ці хвилини, і чув рідкісну музику бо скоро я більше її не почув, а повернулась до мене як було мені вже з 30 років, потім ця мелодія зникла, і знову сплила в телевізійній передачі “Жди меня” Та зникла знову, і я її не чую, але я не знаю як ця мелодія називається.
Також я любив слухати, і з часом навчився ремонтувати радіо дальнього прийому, а від так віком з десяти років як у мене появився радіоприймач, я ночами почав вслухатись в ефір, слова, інформацію та зміст передач.
“Я надеюсь Вы уже открыли свою Библию?” пролунав такий голос, і дуже слабо в шумах. На столі в римування цим словам у мене лежала Біблія, що тими днями принесла сестра зі школи по завданню. Отже я вперше взяв Біблію, і тримався цих передач з ТрансСвітовеРадіо не менше 10 років.
Ще згодом я навчився чути істину яку називаю “рима у прозі” о це цікаво.
А ось сьогодні я почув щось нове, і мені приєме, слухаємо, і вчимось слухати(звуки неба)
https://www.youtube.com/watch?v=UraoyKRFfu0
https://www.youtube.com/watch?v=t67sBToyN-8

Немає коментарів:

Дописати коментар