Моя погода Кривий Ріг

пʼятницю, 31 травня 2013 р.

Вчимось думати

Починалося так: було тоді мені 16 років, прокручував свій маленький улюблений всехвильовий приймач на чотирьох батарейках, яким ночами я борознив не Інтернет, а великий і потужній ЕФІР обдумуючи передачі світових радіостанцій, навіть можу сказати як називався цей приймач "Россия 303"
В гущі численних перешкод, а можливо й глушилок радянських часів, почув голос "я надеюсь Вы уже открыли свою Библию?"
А у мене її не було, навіть й досі не так просто придбати. Інтернетом за теперішніх часів я дістав безкоштовно один екземпляр але старого перекладу, потім мені підказали скачати електронну версію(безкоштовно), і нарешті знайшов магазин де можна купити хорошої якості за 200-300 грв.
Отже тоді в 1991 рік у мене таким же дивом як і цей голос з ефіру, Біблія лежала на столі бо зі школи принесла моя сестра на домашнє завдання, нашій школі виділили чотири екземпляри з дозволу М. Горбачева.
Звичайно сестра кинула її на стіл, і пішла гуляти в Клуб на вечірку. Як тоді гуляли, спивались і наїдались наркоти, знаємо всі!!!
А я взяв зі столу Біблію, і не кинув її бо з цим вчителем, я перелистав книгу вздовж 10 років.
Ось один із фрагментів тих самих "Библейские лекции"
http://blog.i.ua/community/3399/1229099/
Такі уроки йшли по 30 хв з Пн по Пт і всю Біблію ми проходили за П'ЯТЬ років, значить я пройшов два курси але вчитель в Іспанії, а я в Україна, потім відправив йому листи, і два з них було зачитано в ефір.

Ми вміємо вчитись саміПосмішкаШкола

Немає коментарів:

Дописати коментар