Моя погода Кривий Ріг

суботу, 15 червня 2013 р.

Вчимось вигравати

Колись я роздумуючи, ну чим би таким зайнятись щоб вірою. І сталася гра на "Гала радіо" як з десяти грв. виграти сто. Ну думаю це мені до вподоби помножити з нічого. І так: я зібрав в себе вдома всі 10 грв, це вийшла чимала купка, значить щоб швидко справитись в грі, я списав серії купюр на папірчик, а коли одна з серій збігається то виграю 100 грв. Але в перед того, я розумів, що повинен обґрунтувати мої наміри на Слові Бога, щоб це було щасливо, а так як грав я на "Гала радіо" вперше і все, що у тебе дістанеться першим треба віддавати Богу, то спало мені на думку провести паралельний конкурс: хто на "Гала радіо" з ведучих в студії є самий відвертий? Лисиць то на FM не мало. Відверту ведучу пощастилось знайти чи може у неї були проблеми якісь, майже напевно так, бо в таких випадках люди стають більш чесними. Отже я призначив свою перемогу віддати самій чесній ведучий на "Гала радіо". І десь за другим чи третім разом виграшна купюра у мене знайшлась. Я додзвонився в студію але де ж вона де ж вона! По списку десятка з цим серійним номером мала у мене бути, а зі стопки я не міг її витрусити(пізніше я спитав у своїх: де та десятка? А у них лопнула віра, і частинку грошей віднесли в магазин) Я взяв телефон і розгублено заявив, що наразі не можу знайти цю десятку, ведуча попросила ще раз добре пошукати але я попросив уваги, і сказав, що у мене інша пропозиція, дарую свою перемогу "як вдачу", одній ведучий "Гала радіо". На цю історію там в студії почали нагло гудеть та всякі приколи пускати, що мені довелось провести ще кілька дзвінків, аби приклепати підкову вдачі належним чином та нагадати про страх Божий, і т. п. Напевно після цього вони заблокували мій номер бо відчуваючи себе винуватим я вирішив продовжити гру на залишок купюр, що у мене були. І виграшна купюра знову  випала, і на цей раз вона була в руках та тільки я не міг додзвонитись, схоже "Гала радіо" буцнула мене копитами.

Немає коментарів:

Дописати коментар