Моя погода Кривий Ріг

неділю, 16 червня 2013 р.

Вчимось любити

І так ми у всьому вчимося самі, і по книжкам, і на льоту. Я до того доріс, що готовий був зібрати комп'ютер сам.
Головне
1) Обґрунтувати план
2) Віра(знайти сили)
Якби я переклав увесь проект на себе, тобто вніс Бога в рамки своєї душі, кінець був би виснажливим і мало успішним.
Отже Богом себе я не вважав.
І почав я з молитви вищу за мене "Якщо Ти Господь проведеш мою задумку Своєю силою то перше, що я напишу на моніторі, такі слова "Боже я Тебе люблю, і Ти мені потрібний"
Дуже боявся не виконати свою обіцянку бо треба не писати нічого крім цих перших слів.
І скоро сталося щось дивовижне: у поштову скриньку випадком опинився маленький простенький листок, що: з іншого поселення є майстер готовий зібрати комп'ютер.
Я взявся за цей листочок як за благодать, подзвонив, і почав налагоджувати з ним справу з всією до нього повагою.
Він поставив комп'ютер, увімкнув, і пішов.
А я не вмів його навіть вимкнути, а не те, щоб писати.
Отже я поспішив з хвилюванням не писати нічого крім цих перших слів "Боже я Тебе люблю, і Ти мені потрібний"
Писав невміло як не будь без грамоти, і заголовних літер(підглядаючи в книжку як користуватись клавіатурою)

Немає коментарів:

Дописати коментар