Моя погода Кривий Ріг

понеділок, 13 травня 2013 р.

Вчимось шукати

Привіт, друзям!

Справді Гугл дає мені статистику, що є читач який знайшов мій блог “Вчимось самі”

Коли ставлять питання про “щастя” я перш за все відзначаю ознаку: щасливий знаходить, і все встигає вчасно. А також згадую слова старої вчительки вона брала за ознаку щасливості: коли дитина швидко знаходить річ, то на її думку це буде щаслива людина.

Отже вчимось шукати: трапилась тема замітки, що склала молода жінка, за її віком вона мені ровесниця, отже шукала вона взуття в Києві.

А я перед тим ще зимою надумався навчитись купити взуття через Інтернет-магазин. Чому б не купити взуття Інтернет-магазином(я поставив питання в коло обговорення її замітки)? Але на мої слова піднявся сміх. Як можна купити взуття не торкаючись руками, і не міряючи на місці? І я обіцяв поділитись своїми результатами навчання, на цих сторінках  вивчав тему

http://university.aukro.ua/want_to_teach/new_category/?utm_source=mailing&utm_medium=start_date_13.03.13_GeneralMailing&utm_campaign=news1

http://university.aukro.ua/want_to_teach/shoes_size/

А тут результати http://blog.i.ua/user/1644892/1217469/

І навіть приємний відгук

Текст отзыва:
"Серьезный, ответственный, солидный покупатель. Все процедуры покупателя по сделке выполнены быстро и безупречно. Общение приятное. Рекомендую для сотрудничества самым лучшим образом. Спасибо за покупку! РЕКОМЕНДУЮ" “

Отже взуття придбано вчасно, з першого разу покупка вдала.

Ми вміємо вчитись саміШирока посмішка

Немає коментарів:

Дописати коментар